Copywriting je způsob poskládání slov do celku tak, aby tento text s co největší efektivností splnil účel, pro který byl vytvořen.
Copywriting je zároveň uměním i dovedností. Přesto si jej můžete osvojit a naučit se psát lepší a poutavější texty.
Kvalitně napsané a propracované texty vám dokážou zvýšit prodej i přivést nové zákazníky.
Základem úspěšných textů je znát svého zákazníka. Znát jeho preference, priority, potřeby a obavy. Abyste dokázali efektivně oslovit svého zákazníka, je potřeba vědět, jakým způsobem žije svůj život a co je pro něj důležité.
Světově známý a uznávaný copywriter Donald Draper (hvězda amerického seriálu Mad Man) dokáže ovlivnit masy lidí pouhými slovy.
Slova mění svět…
Vytvořte reklamní text s přihlédnutím na tyto skutečnosti a zkombinujte jej s technikami psaní reklamních textů, které byly ověřené a označené jako efektivní.
Série článků o copywritingu vám s tím pomůže.
Na úvod doporučuji shlédnout jedno úžasné 90 vteřinové video – Nejlepší Copywriting, který Vás Vezme za Srdce.
- Co je to Copywriting?
- Jak Zacílit Reklamní Text?
- Dvě Fáze Nákupu – Emoce a Logika
- Pozadí Úspěšných Nadpisů
- Poutavější a Efektivnější Nadpisy Okamžitě – Zaručeno!
- 11 Jednoduchých Tipů pro Zajímavější Texty
- SEO Copywriting
- Placená Reklama na Internetu
- Jak Psát Kvalitní PR Články
- Pište Efektivnější Texty na Sociálních Sítích
- Zdroje pro Další Studium
Další články:
- 33 Šablon Nadpisů, Které Vašim Čtenářům Vytřou Zrak!
- 4 Části, ze kterých Poskládáte Vynikající Článek
I když prodáváte dokonalý produkt, vždy dokážou reklamní texty razantně ovlivnit prodejní výsledky. Využijte síly copywritingu ve svůj prospěch!