Na této stránce najdete všechny nástroje, které osobně používám, které mám ověřené jako spolehlivé a které jsou v porovnání s konkurencí za rozumné ceny.
Berte prosím na vědomí, že některé z odkazů níže mohou být tzv. „affiliate“ odkazy. Pokud si tedy skrze tento odkaz něco zakoupíte, nebo objednáte službu, mohu získat malou provizi. Pokud tak učiníte, budu velmi rád, pokud nechcete, můžete přejít na webové stránky prostřednictvím zadáním adresy do vašeho prohlížeče.
Statistiky hledání klíčových slov
Statistiky vyhledávání na Seznamu
Webhosting
Poskytovatel domén a webhostingu Active 24.
Vytvářel jsem již mnoho webových stránek a vyzkoušel mnoho poskytovatelů webhostingu. Nakonec jsem zůstal u Active 24, kam jsem si také převedl všechny své stávající webové stránky i domény. Tento poskytovatel má skvělou stabilitu serverů (což je pro webové stránky velmi důležité), širokou nabídku od základního webhostingu, přes multihostingové balíčky (skvělá věc) až po webhostingy na míru. Navíc mají velmi ochotnou technickou podporu. Pokud se v oboru webových stránek přiliš neorientujete, rádi vám pomohou, nebo problémy vyřeší za vás. Pokud jste náročným uživatelem, pak máte velkou svobodu a můžete si své webové stránky sami přizpůsobit k obrazu svému.
Jeden z nejznámějších poskytovatelů webhostingu v ČR. Pokud si chcete vytvořit jen jedny webové stránky, vycházi finančně levněji, než Active 24. Právě jej testuji, výsledky vám přinesu již brzy v samostatném článku.
Služba pro e-mail marketing
Česká služba SmartEmailing.
Pro e-mail marketing a jeho správu využívám SmartEmailing. Umožňuje správu, pohodlné vytváření a časové nastavování rozesílání e-mailových kampaní. Nabízí také antispamovou kontrolu vámi vytvořených e-mailů tak, aby se co nejvíce snížila pravděpodobnost, že skončí u příjemců ve složce „spam a viry“. Ceny e-mailových služeb se pohybují na velmi podobné úrovni, takže zde se jedná opravdu o komfort a spolehlivost na technickou podporu. Pokud zvažujete využití síly e-mail marketingu, doporučuji si v každém případě zařídit paušální účet. Některé společnosti si účtují poplatky za rozeslané e-maily, což v zpočátku vypadá levně, ale později se to prodraží. Můžete se také zúčastnit vzdělávacích kurzů a seminářů na EmailAcademy, kterou společnost SmartEmailing provozuje.
Systém pro správu provizního programu
Pokud hledáte způsob, jak zprovoznit svůj vlastní provizní systém, vřele doporučuji Affilbox od Mária Roženského. Tvrdě na něm pracuje a neustále jej zdokonaluje. Affilbox zároveň využívají špičky českého internetového světa jako například SmartEmailing a EmailAcademy.
Tržiště internetové reklamy
Pokud přemýšlíte nad tím, jak prodat svou reklamní plochu na svém webu, nebo potřebujete naopak nějakou takovou volnou plochu sehnat, neváhejte a využijte Linkmonitor, za kterým stojí František Szabó. Velmi dobře navržený systém, který páruje inzerenty s poskytovateli internetové reklamy.
Fotografie, obrázky a grafika pro váš web
Česká fotobanka pixmac.
Pokud chcete mít profesionálně vypadající webové stránky a design, který vaše návštěvníky zaujme, musíte na nich mít také zajímavé obrázky a grafiku. Ne každý je schopen pořídit si profesionální fotografie nebo si vytvořit perfektní ilustrace pro svůj web. Většina fotobank (zejména češkých) je nepochopitelně předražená a zahraniční fotobanky, kde se ceny pochybují v jakžtakž rozumných mezích, mohou být pro někoho kvůli jazykové bariéře nedostupné. Našel jsem však českou fotobanku, která obsahuje nepřeberné množství profesionálních obrázků pro každou situaci a navíc za bezkonkurenční ceny. Pokud si chcete koupit pouze jeden obrázek, bude vás stát kolem 50,- korun, (což je i na zahraničních fotobankách průměrná cena za obrázek). Když si předplatíte kredity v nejnižší možné míře – 30 kreditů vás vyjde na 869,- kč, což vám umožní nakupovat obrázky v ceně 29,- kč za obrázek. Pokud sháníte profesionální obrázky pro svůj web, doporučuji fotobanku pixmac.
On-line aukční portál
Největší a nejoblíbenější český aukční portál Aukro.
Pokud jste ještě nezkusili prodej svých produktů pomocí on-line aukčního portálu, pak teď je ta nejvhodnější doba. Takových portálů existuje poměrně mnoho, avšak zde jednoznačně vládne Aukro. Největší předností je množství uživatelů – Aukro jich má již více než milion. On-line aukční portály vám umožňují prodávat i tehdy, když do vašeho kamenného obchodu nevkročí ani noha. Navíc je to velmi dobrý způsob, jak dát více než milionu lidí vědět o své existenci.
Správa obsahu webových stránek
Redakční systém WordPress.
Jako CMS (z angličtiny content management system – systém pro správu obsahu) používám WordPress. Tento redakční systém je ideální pro případ blogu (jako je například tento), ale také pro vytvoření firemních stránek. Vzhled i funkčnost WordPressu si můžete do vysoké míry přizpůsobit dle vlastních požadavků a nemusíte být ani programátorem. Potřebujete-li základní firemní prezentaci, je WordPress naprosto ideální. Stačí jej nainstalovat na vaše webové místo, vybrat si vyhovující šablonu (obrovské množství šablon je zdarma) a pak si na stránky jen doplnit informace. Vřele doporučuji.
Všechny potřebné dokumenty on-line
S Google dokumenty máte po ruce kdykoli a kdekoli (máte-li internet) vše co potřebujete. Google dokumenty si můžete představit jako jednoduché verze Wordu (textový editor), Excelu (tabulkový procesor), můžete vytvářet i prezentace a formuláře. Vytvoření účtu je zdarma, navíc tento účet je sdílený také s dalšími Google aplikacemi a také s YouTube. Svůj účet na Googlu potřebujete také v případě, že se rozhodnete používat nástroj pro sledování návštěvnosti Google Analytics.
Jak najít podobné stránky?
Služba Google alerts vám umožní sledovat webové stránky podobného tématu a bude vám odesílat novinky na e-mail. Ovládání je velmi jednoduché, stačí si jen vybrat typ novinek, o jakých chcete být informováni, jak často a jestli chcete všechny výsledky, nebo jen ty nejlepší. V závěrečném poli jen zvolíte svou e-mailovou adresu a je to :). Služba je samozřejmě zdarma, vyzkoušejte Google alerts.
Zkracování odkazů
Tento nástroj je zdarma a je velmi efektivní v mnoha ohledech. Po jednoduché registraci se vám objeví okno, do kterého stačí vložit jakkoli dlouhý odkaz a je vám během cca vteřiny vrácen zkrácený odkaz. Zkrácený odkaz je výhodný, pokud používáte sdělovací prostředky s omezeným množstvím textu. Například Twitter. Nebo v případech, kdy nechcete, aby byla viditelná celá url adresa odkazu. Bit.ly zároveň nabízí možnost sledování statistik, kolikrát bylo na který odkaz kliknuto, takže je vhodný i pro následné zpracování získaných dat.