Archiv štítku: copywriting
Copywriting – 10. díl – Pište Efektivnější Texty na Sociálních Sítích
Ať už podnikáte v jakémkoli oboru, budování komunity prostřednictvím internetu vám nikdy nemůže být na škodu. A přesně k tomu vám, kromě vašich webových stránek, pomohou sociální sítě. Sociálních sítí existuje hodně, u nás je v této době nejrozšířenější a … Celý příspěvek
Copywriting – 9. díl – Jak Psát Kvalitní PR Články
V minulém článku jsme si řekli o placené reklamě na internetu. Jak se liší přístup k tvorbě takové reklamy podle toho, jakým způsobem za reklamu platíme. Dnešní článek bude záměřený na trochu odlišnou formu reklamy na internetu. Podíváme se na … Celý příspěvek
Copywriting – 8. díl – Placená Reklama na Internetu
Kromě neplacených forem reklamy na internetu můžeme využít také reklamu placenou. Placených forem reklamy je mnoho, nejčastěji se však nabízí PPC reklama a reklama placená paušálně. PPC reklama, jak už jsme si řekli dříve, je forma reklamy, kdy platíte pokaždé, … Celý příspěvek
Copywriting – 7. díl – SEO Copywriting
Je to děs a hrůza… Nejdříve zjistíte, že si dnešní doba žádá vaši přítomnost na internetu. Potřebujete webové stránky. Tak co s tím? Pustíte se do plánování a navrhnete si jakousi strukturu vašeho webu. Tento náčrt předáte webdesignérovi a ten … Celý příspěvek
Copywriting – 6. díl – 11 Jednoduchých Tipů pro Zajímavější Texty
Internet je plný informací. Je jimi doslova přeplněný. Pokud chcete oslovit své čtenáře, musíte psát texty tak, abyste upoutali jejich pozornost. Dnes se podíváme na 11 jednoduchých tipů, které udělají vaše texty zajímavějšími, ať už píšete texty na své webové … Celý příspěvek
Copywriting – 5. díl – Poutavější a Efektivnější Nadpisy Okamžitě – Zaručeno!
V minulém článku jsme si osvětlili informace, vědomosti a dovednosti, které stojí za každým efektivním nadpisem. Řekli jsme si, co je vhodné do nadpisů uvést a co naopak nikoli. V dnešním článku se podíváme přímo na léty a praxí osvědčené … Celý příspěvek
Copywriting – 4. díl – Pozadí Úspěšných Nadpisů
V minulém článku jsme si řekli o tom, že každý potenciální zákazník musí před nákupem projít dvěmi fázemi. Nejdříve musí pocítit touhu si daný výrobek zakoupit a poté se musí pomocí logických – racionálních argumentů ubezpečit v tom, že zakoupení … Celý příspěvek
Copywriting – 3. díl – Dvě Fáze Nákupu: Emoce a Logika
Třetí díl této série článků o Copywritingu bude věnován velmi důležitému myšlenkovému postupu. Každý nakupující totiž musí při svém rozhodování, zda si něco zakoupí či nikoli, úspěšně projít dvěmi fázemi. Nakupujeme-li zboží běžné, každodenní spotřeby – jako například jídlo, pití, … Celý příspěvek
Copywriting – 2. díl – Jak Zacílit Reklamní Text
Ještě před tím, než se pustíte do psaní jakéhokoli reklamního textu, je potřeba si odpovědět na následující otázku: kdo bude číst vaše texty? Každý člověk je jedinečný a každý má svůj unikátní žebříček priorit. Pro každého je důležité něco jiného. … Celý příspěvek
Copywriting – 1. díl – Co je to Copywriting?
Pokud máte své webové stránky, nebo si je chcete zařídit a hledáte různé služby, které nabízejí vytvoření kvalitního webu, optimalizaci webových stránek a podobně, určitě jste už zavadili o toto slovo. Ale co je to copywriting? Nějaký cizí název pro … Celý příspěvek