Archiv štítku: CRO – optimalizace konverzí
Pracujete Se Vstupními Stránkami (Landing Pages)?
Popsali jsme si, jak udělat pořádnou analýzu klíčových slov a frází. Víme tedy, co uživatelé ve spojení s naším oborem vyhledávají a co je zajímá. A stejně tak, jak jsem popisoval, že při práci na projektu v drtivé většině zjišťuji, … Celý příspěvek
2/2 Dejte Zákazníkovi Opravdu Vybrat
V minulém článku jsme si řekli, jak se dá poměrně jednoduše zmanipulovat mysl a rozhodnutí zákazníka. Stačí jen přidat návnadu do nabídky produktů a je to. V dnešním článku se ale podíváme na to, jak zvýšit prodejnost vašeho produktu. Tato … Celý příspěvek
1/2 Dejte Zákazníkovi „Vybrat“
Připravil jsem si pro vás dva články o tom, jak může být efektivní dát uživateli na výběr z více možností. Určitě jste již slyšeli teorii (potvrzenou praxí :)), že když dáte zákazníkovi příliš mnoho možností, často to končí tím, že … Celý příspěvek
Proč Je Někdy Na Pomoc Příliš Pozdě?
Musím se přiznat, že dnešní článek jsem měl v hlavě už hodně dlouhou dobu (řekl bych několik měsíců). Když jsem založil tento web, prakticky nikdo mě neznal a já neznal téměř nikoho v tomto oboru. Jenže s tím jak začaly … Celý příspěvek
15 + 1 Praktických Marketingových Rad
Včera jsem se zúčastnil fantastické přednášky, která se konala v podnikatelském inkubátoru na VŠB-TU v Ostravě. Přednášku vedli moji přátelé – Honza Kvasnička a Jindra Fáborský. Tématem přednášky bylo 15+1 praktických marketingových rad, každý z kluků jich tedy přednesl 8. … Celý příspěvek
Invence X Konvence
Abychom uspěli a byli lepší než naše konkurence, musíme být kreativní! Lidé tohle všechno znají, to chce nějakou novinku! Každý e-shop vypadá skoro stejně, my chceme být jiní! Potřebujeme něco, čím zákazníkům i konkurenci vytřeme zrak, něco, co nikdo nemá/nezná! … Celý příspěvek
Statistické Zprávy a Studie Jsou Skvělá Věc, Ale…
V minulém článku jsem se snažil dokázat, jak je doprava důležitá věc a myslím, že se mi to povedlo. K vytvoření článku jsem použil data, která byla posbírána v dlouhém období a po celém světě (zejména pak v USA). Zároveň … Celý příspěvek
Ach Dopravo, Ty Mrcho Jedna Bezcitná…
Doprava, doprava, doprava… Ekvivalent realitního „lokace, lokace, lokace…“ pro e-shopy. Statistika za rok 2012 ukázala, že 67% nákupních košíků v elektronických obchodech lidé opustí těsně před dokončením objednávky. Co je k tomu ale vede? Opravdu je dokáže něco natolik naštvat? … Celý příspěvek
Internet Marketing 2013 + 25. NetSraz – Víkend Nabitý Inspirací se špetkou Relaxace
Určitě se k vám doneslo, co se dělo o minulém víkendu. V Olomouci se konala svkělá celodenní konference Internet Marketing 2013. Na této konferenci vystupovala spousta známých osobností, kteří jsou špičkami ve svém oboru. Program konference byl velmi dobře naplánovaný … Celý příspěvek
Bez Práce Nejsou Koláče
Když jsem si minulý týden připravoval prezentaci na zítřejší Internet Marketing Sraz, uvědomil jsem si, kolik pravdy je v nadpisu tohoto článku. Přibližně před půl rokem jsem byl v USA. Strávil jsem tam 3 měsíce a ty tři měsíce jsem … Celý příspěvek