Archiv štítku: e-shop
Invence X Konvence
Abychom uspěli a byli lepší než naše konkurence, musíme být kreativní! Lidé tohle všechno znají, to chce nějakou novinku! Každý e-shop vypadá skoro stejně, my chceme být jiní! Potřebujeme něco, čím zákazníkům i konkurenci vytřeme zrak, něco, co nikdo nemá/nezná! … Celý příspěvek
Statistické Zprávy a Studie Jsou Skvělá Věc, Ale…
V minulém článku jsem se snažil dokázat, jak je doprava důležitá věc a myslím, že se mi to povedlo. K vytvoření článku jsem použil data, která byla posbírána v dlouhém období a po celém světě (zejména pak v USA). Zároveň … Celý příspěvek
Ach Dopravo, Ty Mrcho Jedna Bezcitná…
Doprava, doprava, doprava… Ekvivalent realitního „lokace, lokace, lokace…“ pro e-shopy. Statistika za rok 2012 ukázala, že 67% nákupních košíků v elektronických obchodech lidé opustí těsně před dokončením objednávky. Co je k tomu ale vede? Opravdu je dokáže něco natolik naštvat? … Celý příspěvek
Internet Marketing 2013 + 25. NetSraz – Víkend Nabitý Inspirací se špetkou Relaxace
Určitě se k vám doneslo, co se dělo o minulém víkendu. V Olomouci se konala svkělá celodenní konference Internet Marketing 2013. Na této konferenci vystupovala spousta známých osobností, kteří jsou špičkami ve svém oboru. Program konference byl velmi dobře naplánovaný … Celý příspěvek
6 Jednoduchých Způsobů, Jak Zaručeně Naštvat Kupujícího v E-shopu
V minulém článku na téma e-shop jsme se bavili o tom, jak si zákazník vybírá produkt nebo elektronický obchod, kde nakoupí. Jen pro připomenutí bych rád zmínil, že cena opravdu není jediným nosným kritériem, ale že je ve hře spousta … Celý příspěvek
Proč by si měl Zákazník Vybrat Právě Váš E-shop?
V dnešním článku se podíváme na to, jak si zákazník vybírá e-shop, u kterého si výrobek zakoupí. Co ovlivňuje nakupujícího při rozhodování a jak mu můžete jeho rozhodovací proces usnadnit (samozřejmě ve svůj prospěch ;))? Zdaleka neplatí, že hlavním … Celý příspěvek
Základy E-shopu – Ergonomie (Použitelnost) + 12 Tipů Pro Vylepšení Vašeho E-shopu
Dnes pro vás mám článek, který se jako první na tomto webu bude věnovat čistě e-shopům. V článku budu vycházet z poznámek, které jsem si udělal na přednášce Jana Kvasničky na celodenním semináři Magiclistu v Brně. Honza se zabývá analýzou … Celý příspěvek
Celodenní Seminář Magiclist – Brno 6.11.2012
V úterý 6.11.2012 jsem se (hrdě) zúčastnil celodenního semináře v Brně. Tento seminář organizoval Jarek Mikeš, aby otevřel oči majitelům e-shopů v česku. E-shopy dnes nemají častokrát ani ponětí o možnostech, jak zvýšit svůj prodej pomocí nejnovějších technik. Jarek totiž … Celý příspěvek