Archiv štítku: marketing
E-mail Marketing – 6. díl – 4 Nejdůležitější Statistiky, které Musíme Sledovat
Opakujeme si to pořád dokola a dnešek nebude výjimkou: Co nelze měřit, nelze řídit… Můžeme vytvořit e-mailovou kampaň, naplnit autorespondery informacemi, vytvářet hromadně rozesílané e-maily a více se o e-mail marketing nestarat… Proč bychom to ale dělali? Nikdo není neomylný… … Celý příspěvek
E-mail Marketing – 5. díl – Jak Vytvořit E-mail, který Nelze Ignorovat
Máte vybranou službu, která vám zajistí e-mail marketing? Výborně. Ovšem to, že úspěšně přimějete návštěvníky vašich webových stránek, aby se přihlásili k odběru e-mailů, ještě neznemená výhru. V dnešním článku si povíme o tom, jak napsat takový e-mail, který vaši … Celý příspěvek
E-mail Marketing – 4. díl – Jak Vytvořit E-mailovou Kampaň
Když se rozhodnete začít využívat síly e-mail marketingu, je dobré si vše předem promyslet. Je několik věcí, na které byste při plánování měli brát ohledy a které budou ovlivňovat celou vaši e-mailovou kampaň. E-mail marketing se v prvé řadě točí … Celý příspěvek
E-mail Marketing – 3. díl – Jak a Kam na Webových Stránkách Umístit Přihlašovací Formulář
Lidé se do vašeho e-mailového seznamu budou přihlašovat pomocí přihlašovacího formuláře. Přihlašovací formulář si tedy můžeme představit jako vstupní bránu, která vám následně umožní budovat s těmito odběrateli dlouhodobý vztah a vytvářet si u nich důvěru. To, jak bude váš … Celý příspěvek
E-mail Marketing – 2. díl – Jak si Vybrat Službu Pro E-mail Marketing
Pokud se rozhodnete spustit e-mail marketing, je potřeba si vybrat vhodnou službu, která bude splňovat vaše potřeby a požadavky. Společnosti, které poskytují e-mailové služby, se často v mnohém liší. Můžete narazit na služby, které jsou zdarma, ale nenabídnou vám takové … Celý příspěvek
E-mail Marketing – 1.díl – Co Je E-mail Newsletter
Mluvíme-li o e-mailovém newsletteru, mluvíme o seznamu e-mailových adres, které si sbíráte prostřednictvím svých webových stránek. Na své webové stránky umístíte jednoduchý formulář, který návštěvníkům umožňuje přihlášení k odběru e-mailů. Následně můžete na všechny tyto e-mailové adresy odesílat jakékoli informace. … Celý příspěvek
Proces Konverze
Pokud chcete pomocí svých webových stránek získávat nové kupující zákazníky, je důležité pochopit proces konverze na internetu. Prodej na internetu funguje jinak, než v kamenném obchodě. Lidé v kamenném obchodě si na věc mohou šáhnout, živě si ji prohlédnout a … Celý příspěvek
Dobrá a Špatná Reklama + Tip pro Extra Efektivní Reklamu
Jak vnímáte reklamu? Vnímáte ji jako parazita, který se vám neustále snaží dostat pod kůži? Nebo vnímáte všechny souvislosti a reklamu „tolerujete“? Všichni jsme každý den terčem mnoha reklamních sdělení. V televizi, na internetu, v rádiu, v práci i po … Celý příspěvek
Webové stránky jako povinnost?
Možná vám to přijde povědomé – už nějakou dobu nabízíte nějaké výrobky nebo služby a uvědomíte si, že dnešní doba si žádá vaši přítomnost na internetu. Mít webové stránky je dnes naprostá nutnost. Inu pustíte se do práce. Buď si … Celý příspěvek
Jaká je vaše konkurenční výhoda?
Konkurenční výhoda je něco, co nabízíte navíc oproti vašim konkurentům. Je to něco, co nenabízí nikdo jiný. Něco, co vás dělá výjimečnými. Konkurenční výhoda může rozhodnout o tom, jestli konkrétní zákazník nakoupí u vás, nebo u někoho jiného. Dnes není … Celý příspěvek