Archiv štítku: případová studie
Jak Připravit Partnerský Program, který Vystřelí Zisky k Nebesům – 2. část
V první částí této dvoudílné série článků jsme si řekli, že základem pro úspěšnou propagaci je kvalitní produkt a také jsme si vysvětlili, jak takovou kampaň předem naplánovat. Plánování je vemi důležité takže doufám, že jste mu věnovali dostatečnou pozornost. … Celý příspěvek
Project Prometheus aneb Jak se Dělá Virál
Dle Wikipedie: Virální marketing je marketingová technika která pro šíření komerčního sdělení využívá sociálních sítí. Je to plánovaná aktivita, která svojí povahou motivuje příjemce k roli šiřitele. Ještě teď v některých kinech hrají film Prometheus, viděli jste nějakou upoutávku? Viděli … Celý příspěvek
Úpravy na Webu KRADENE.CZ
Od chvíle, kdy jsme pro naše Bazary Měšec zakoupili webový projekt Kradene.cz už uběhlo pár týdnů. Rád bych se tedy v tomto článku zmínil o tom, jak postupovaly a postupují změny na těchto webových stránkách od doby, kdy jsme za … Celý příspěvek
V Zákulisí: Jak Vznikl Internet Marketing Sraz
Jak jsem vám oznámil již ve dřívějším článku, rozhodl jsem se spustit projekt Internet Marketing Sraz. Tento projekt má za úkol jedno – přimět (prozatím pouze) v Ostravě ty, kteří se zajímají o podnikání a marketing na internetu, aby se … Celý příspěvek
Jak Funguje Můj Obsahový Kalendář?
Nedávno jsem napsal článek Usnadněte Si Tvorbu Obsahu a Zaujměte Své Čtenáře! Cílem bylo ukázat, jak tento obsahový kalendář vytvořit a dokázat, jak vám může tvorbu obsahu pro vaše webové stránky usnadnit. Jak jsem také řekl, od dubna roku 2012 … Celý příspěvek
Ne Vždy Jde Vše Podle Našich Představ…
Autorem tohoto článku je Jirka Holík, který začíná s podnikáním na internetu. Prvopočátky jsou vždy plné strastí a o tom nám právě Jirka v dnešním článku něco poví. Takže, snad se vám bude článek líbit 😉 Jedná se o první … Celý příspěvek
Uplynulý Rok 2011 a 10 Tipů pro Propagaci Na Internetu, Které jsem se Naučil
Rok 2011 byl rokem narození těchto webových stránek. Webové stránky www.propagacenainternetu.cz byly spuštěny 19.4.2011 počínaje úvodními čtyřmi články. Zpočátku se nedělo vůbec nic a na web zavítalo jen několik málo návštěvníků měsíčně. Návštěvnost se velmi pozvolným tempem zvedala. I tak … Celý příspěvek
Jak Zvýšit Návštěvnost Webu o 91,90% – Případová Studie Bazary Měšec
Zajímalo by vás, jak se mi povedlo poměrně jednoduchým způsobem téměř zdvojnásobit návštěvnost webových stránek? Co kdybyste totéž mohli udělat pro své webové stránky i VY? Ne vždy se vaše webové stránky nacházejí v přeplněném konkurenčním prostředí… Ne vždy bojujete … Celý příspěvek