Archiv štítku: tvorba obsahu
Vyhněte se Špatným Textům
Stále všude slyšíme, jak důležité je vytvářet kvalitní obsah. Zároveň Marek Prokop ve svém článku popsal, co kvalitní obsah je a není. Napadlo mě tedy, že než se snažit neustále popisovat různými nekonkrétními způsoby, jaké vlastnosti dobrý obsah má, bude … Celý příspěvek
Internet Marketing 2013 + 25. NetSraz – Víkend Nabitý Inspirací se špetkou Relaxace
Určitě se k vám doneslo, co se dělo o minulém víkendu. V Olomouci se konala svkělá celodenní konference Internet Marketing 2013. Na této konferenci vystupovala spousta známých osobností, kteří jsou špičkami ve svém oboru. Program konference byl velmi dobře naplánovaný … Celý příspěvek
Linkbuilding 2.0 – Zpětné Odkazy z Článků
V minulém článku jsem nakousl problematiku placených zpětných odkazů. Přestože je Google proti, spousta lidí to dělá a na poli internetového marketingu je to poměrně běžná záležitost. No a vzhledem k tomu, že diskuze pod článkem se docela pěkně rozjela, … Celý příspěvek
Proč je Pravidelné Publikování Obsahu tak Efektivní?
Už jsme si mnohokrát řekli, jak je důležité vytvářet kvalitní obsah, abychom oslovili návštěvníky i vyhledávače. Kromě toho jsem se zmínil také o tom, že je důležité, aby byl obsah publikován pravidelně. Pravidelnost publikování je opravdu důležitá a neměli byste … Celý příspěvek
Různé Formy Obsahu – Živé Akce
Živě pořádané akce jsou i přes dnešní online dobu oblíbené a velmi efekitvní. Proto jsem se rozhodl spustit projekt Internet Marketing Sraz, proto se každý měsíc konají v Olomouci NetSrazy a na ruzných místech České republiky další akce. Pokud se … Celý příspěvek
Různé Formy Obsahu – Audio a Video
Audio forma je vynikajícím nástrojem pro dosažení posluchačů, kteří z jakéhokoli důvodu nemohou číst vaše webové stránky. Může se jednat o ty, kteří jsou natolik časově vytíženi, že čtení delších i středně dlouhých článků je pro ně nemožné. A k … Celý příspěvek
Různé Formy Obsahu – Text
Po přečtení minulých článků kompletního průvodce tvorbou obsahu už víte, proč je kvalitní obsah důležitý, že byl měl být to první, co vaši potenciální zákazníci uvidí, když navštíví vaše webové stránky a také – jak by takový obsah měl vypadat … Celý příspěvek
Plánování Obsahu a Obsah Jako Takový
V minulém článku jsme si řekli, že kvalitní obsah slouží jako stěžejní bod vaší organizace. Chcete-li udělat dobrý první dojem, lidé by jako první měli vidět váš skvělý obsah. Ten by je měl oslovit, a teprve potom by měli zjistit, … Celý příspěvek
Tvorba Obsahu – 1. Úvod
Není to zdaleka poprvé, kdy píšu o tom, jak je na vašem webu velmi důležitý hodnotný obsah. Proto jsem se rozhodl podívat se na tuto problematiku trochu podrobněji. Dnešní článek bude o tom, k čemu je obsah dobrý, jak vaší … Celý příspěvek