Po vyčerpávajícím článku, který vyšel v pátek, si dnes dáme takový kratší, oddechový… Přesto jej však nepodceňujte. Podstata dnešního článku je velmi důležitá a velmi užitečná.
Před několika týdny jsem se šel, jako každý pátek, trochu proběhnout a zahrát si badminton.
Tenkrát mi jeden můj přítel řekl:
„Dnes jsem tě asi 50x potkal…“
Nechápavě jsem se na něj podíval a on mi vysvětlil, jak to bylo myšleno…
Také se aktivně zajímá o vše, co se točí kolem internetového marketingu, čte podobné webové stránky a podobně. Tou větou myslel jednoduše to, že na mnoha stránkách, které ten den pročítal, narazil na mé jméno – většinou v komentářích/diskuzích pod různými články.
Již jsem zmiňoval, jak vám může participace na relevantních fórech a blozích přivést nové návštěvníky. I to, že tímto způsobem rozšiřujete povědomí o svém podnikání, o své firmě, o své osobnosti. A tím si také vytváříte jakési postavení a budujete si autoritu.
Proč je důležité, aby vás vaši potenciální zákazníci potkávali?
Pokud se zajímáte o nějakou problematiku, snažíte se o ní najít co nejvíce informací. Zajímáte-li se o něco dlouhodobě, většinou máte ve svých záložkách webové stránky, které pravidelně kontrolujete a čtete nové články.
Totéž dělají vaši potenciální zákazníci.
Tuto větu jsme si řekli také už mnohokrát – Buďte tam, kde jsou vaši cíloví zákazníci.
Budou-li vás vaši cíloví zákazníci neustále potkávat na webových stránkách, které je zajímají, vryjete se jim do paměti. Pokud bude vaše účast v diskuzích užitečná, pokud vaše rady, tipy a doporučení dokážou čtenářům pomoci, začnou se sami zajímat o to, kdo jste a vy se stanete tím zdrojem informací, který budou následovat a pravidelně kontrolovat.
Jakým způsobem se účastnit v diskuzích jsme si řekli již v článku Každá Reakce Vyvolá Další Reakci aneb Přispívejte na Relevantních Fórech a Blozích.
Buďte neustále na očích! Šiřte mimo své vlastní webové stránky takový obsah, který čtenářům vyrazí dech. Pomáhejte a raďte lidem, jak efektivně vyřešit jejich problémy.
Nebojte se oslovit další webové stránky a nabídnout jim napsání článku. Tento způsob je výhodný pro obě strany:
- Správce weových stránek získá článek bez práce.
- Vámi napsaný článek bude jiný, než články na které jsou čtenáři daného webu zvyklí, takže přinese určitou různorodost.
- Kvalitně napsaný a informačně bohatý článek nikdo neodmítne.
- Čtenáři, kteří vás neznají a přečtou si váš článek se o vás budou chtít dozvědět více.
Nemusíte se ale soustředit jen na články a diskuze. Na internetu je spousta dalších míst a způsobů – co třeba YouTube? SlideShare? iTunes? To jsou všechno zdroje informací, které navštěvují miliony lidí každý den.
Míst, kde vás pomohou lidé potkat je opravdu mnoho, využijte je ve svůj prospěch. A čím častěji vás budou lidé potkávat, tím spíše si vás budou pamatovat. Tím spíše se o vás budou zajímat a tím spíše se z nich v budoucnu mohou stát vaši opravdoví zákazníci.
Mohlo by vás zajímat také:
Jako jméno uvádějte prosím své opravdové jméno nebo přezdívku. Komentáře, které místo jména obsahují název firmy, webových stránek nebo klíčová slova jsou automaticky mazány!