Na této stránce najdete všechny měsíční zprávy o návštěvnosti. Měsíční zprávy vypracovávám proto, abychom mohli společně sledovat vývoj těchto webových stránek a zejména proto, aby bylo patrné, co ve snaze o zvýšení návštěvnosti funguje, co funguje méně a s čím se ani nevyplatí „babrat“. Kromě analýzy minulého měsíce v každé zprávě také uvádím, co jsem pro zvýšení návštěvnosti udělal a co se chystám udělat v měsíci následujícím.
Zpracování podobných zpráv doporučuji každému, kdo má své webové stránky vytvořené za účelem zvýšení prodeje. Mít přehled o návštěvnosti a konverzích, ke kterým na webových stránkách dochází je velmi důležité. Co nelze změřit, nelze řídit. A na internetu je možné měřit a analyzovat téměř vše.
2011
Zpráva o návštěvnosti: duben 2011
Zpráva o návštěvnosti: květen 2011
Zpráva o návštěvnosti: červen 2011
Zpráva o návštěvnosti: červenec 2011
Zpráva o návštěvnosti: srpen 2011
Zpráva o návštěvnosti: září 2011
Zpráva o návštěvnosti: říjen 2011
Zpráva o návštěvnosti – listopad 2011
Zpráva o návštěvnosti – prosinec 2011
Uplynulý Rok 2011 a 10 Tipů pro Propagaci Na Internetu, Které jsem se Naučil
2012
Měsíční Zpráva o Návštěvnosti – Leden 2012
Měsíční Zpráva o Návštěvnosti – Únor 2012
Měsíční Zpráva o Návštěvnosti – Březen 2012
Měsíční Zpráva o Návštěvnosti – Duben 2012
Měsíční Zpráva o Návštěvnosti – Květen 2012
Měsíční Zpráva o Návštěvnosti – Červen 2012
Měsíční Zpráva o Návštěvnosti – Červenec 2012
Měsíční Zpráva o Návštěvnosti – Srpen 2012
Měsíční Zpráva o Návštěvnosti – Září 2012
Měsíční Zpráva o Návštěvnosti – Říjen 2012
Měsíční Zpráva o Návštěvnosti – Listopad 2012
Měsíční Zpráva o Návštěvnosti – Prosinec 2012
Proč Jsem Vděčný Roku 2012 za to, Že Byl a za to, Jaký Byl