Čtete-li tyto webové stránky alespoň nějakou tu chvíli, určitě jste si už udělali představu o tom, co propagace na internetu obnáší.
Pokud jste se rozhodli udělat něco pro své vlastní webové stránky, tento web vám nabízí spoustu inspirace. Ať už je vaším slabým článkem oblastí, ve které máte prostor pro zlepšení, cokoli, najdete zde mnoho článků a návodů, které vám s danou problematikou pomohou. Ať už je tím oknem příležitosti
- optimalizace webových stránek
- budování zpětných odkazů
- copywriting – zefektivnění textů na vašem webu
- email marketing
- marketing na sociálních sítích
- nebo jiná oblast,
tento web je vám (alespoň pevně věřím :)) neustále nápomocný.
Proto se vás ptám:
Jaký je váš největší problém?
Co vám činí největší potíže?
S čím si stále nevíte rady?
Své problémy pište do komentářů, nebo využijte kontaktní formulář.
Nebojte se napsat opravdu cokoli, bude-li to v mých silách, poradím vám. Pokud se bude jednat o rozšířený problém, jehož řešení zde není popsáno, připravím pro vás článek, který vám vše osvětlí.
Pište – stojí vás to jen pár vteřin a třeba vám pomohu váš problém vyřešit…
Propagace Na Internetu je tady pro vás 😉
Mohlo by vás zajímat také:
Jakub,
tento článok je krásny príklad toho, ako sa robí biznis 🙂 Vždy by to malo byť o riešení problémov svojich zákazníkov.
Zdravím tě Martine,
ano, naprosto uznávám tento přístup a snažím se jej aplikovat co možná nejvíce 🙂
Díky za komentář a pokud máš nějaké tipy nebo nápady, neváhej se podělit 😉
Ahoj,
moje největší problémy se týkají focusu – zaměření se jen na jednu věc a akce – přechodu z plánovací fáze do produkční fáze a s tím možná souvisí i time management a taky otázka přijetí prvních zaměstnanců nebo spolupracovníků, z čehož mám obavy. Proto bych nejvíce ocenil informace, rady, tipy, zkušenosti, postupy a nástroje ohledně této problematiky. Předem díky, Kubo, pokud se rozhodneš věnovat i tomuto 🙂
Ahoj Michale,
věřím, že tohle není jen tvůj problém… Sám se s tím potýkám a určitě i mnoho dalších. Určitě v brzské době spracuji na toto téma článek 🙂 a produktivitě jako takové a jak věci na svém webu dotáhnout do efektivního konce se zde plánuji věnovat také 🙂
Díky za bezva návrh 🙂
Myslím že těžké (alespoň pro mě) je generovat stále nový kvalitní obsah pro stránky, což je součást optimalizace pro vyhledávače.
A on je to vlastně dvojitý problém. Ono totiž, aby mohl člověk generovat stále kvalitní obsah, musí stále studovat a testovat. Takže co se týče času, je to dosti náročné… Jenže co naplat, je to nejefektivnější způsob propagace 🙂