Na nejrůznějších webových stránkách najdete mnoho užitečných informací o tom, jak dělat e-mail marketing. Jenže, aby to pro vás bylo efektivní, musíte umět dobře pracovat s informacemi.
Na druhé straně máte možnost koupit si nějaký placený kurz. Profesionální školení ve firmě vás vyjde na několik (možná i desítek) tisíc korun. Pokud je ale tréning opravdu kvalitní, nepochybně se vám investice vrátí.
Na školení, analýzy, kurzy, vzdělávání nebo i najmutí výkonné pomoci, pohlížejte nikoli jako na náklady, které jste utopili, ale jako na investici, která se vám vrátí (a nejen to, napomůže dalšímu rozvoji vašeho podnikání). Teda v případě, že si z toho něco odnesete a začnete na základě získaných informací jednat.
Sám jsem prošel kurzem Email Academy a jako člověk, který se email marketingu opravdu věnuje, jsem byl s kurzem velmi spokojen. A proto se i sám osobně chystám do zbrusu nového Email Academy Premium.
Za tento kurz zaplatíte jen zlomek toho, kolik by vás stály konference, školení, knihy, nebo odborníci na daný obor. Zároveň ale získáte profesionální tréning, s pomocí kterého:
- odrazíte se ode dna a spustíte svůj E-mail Marketing,
- efektivně podpoříte e-mailingem vaše podnikání,
- získate nové zákazníky,
- získate stálé zákazníky,
- získate spokojené zákazníky.
Nebojte se tedy investovat do profesionálního online tréningu, tohle je investice k nezaplacení!
-> Podívejte se na tohle video a pusťte se do profesionálního e-mail marketingu! <-
Tak co vy na to, potkáme se uvnitř? 🙂
Mohlo by vás zajímat také:
Cetl jsem mnoho clanku k Email Academy, ale zatim mi vsude chybi nejaka detailnejsi analyza kolik to prineslo. Neco ve stylu reportu Inwebstora ci Bronziho.
no ono je otázka, zda-li by ti taková analýza něco řekla. Efektivita závisí na tom, jak kontakty sbíráš, jak s nima komunikuješ, co jim chceš prodat a tak podobně, jestli jsi četl poslední inwebstorův článek právě o tom, jak testoval prodej kurzu e-mail academy, tak i tam zjistíš, že hodně záleží na tom, kde bereš kontakty kterým produkt nabízíš. Tam šlo hezky vidět, jak důležité je mít kvalitní kontakty – protože E-mail Academy Premium byl skvělý produkt s dobrým přístupem a dobře pracují se zákazníky. Přesto při nekvalitním trafficu to inwebstorovi moc nevydělalo…
A typickým případem může být právě David Kirš, který prakticky komunikuje skrze tento e-mailing – komunikuje se zákazníky, s partnery a jede mu to (velmi) slušně 🙂 a právě v Email Academy učí tyto techniky…